الف ) حوزه پرسنلی :
- تشکیل و بروز رسانی اطلاعات پرونده حراستی کارکنان
- تهیه بانک الکترونیکی اطلاعات پرسنلی کارکنان
- ایجاد سیستم بایگانی پرونده های پرسنلی جهت دسترسی سریع به اطلاعات
- تحقیق و بررسی آخرین وضعیت محیطی کارکنان ، در پاسخ به استعلام اداره محترم حراست دانشگاه
- پیگیری تکمیل فرم های سفرهای خارجـــی کارکنان و مکاتبات لازم با اداره محترم حراست دانشگاه
- جمع آوری اخبـار از شبکه حافظان نظــام و ارسال آن به ستــاد خبری اداره محترم حراست دانشگاه
ب ) حوزه اسناد و مدارک :
۱- حضور در جلسات کمیسیون مناقصات و مزایدات بیمارستان
۲- انجام امور دبیرخانه محرمانه
۳- پیگیری صدور و تمدید کارت شناسایی کارکنان
۴- نظارت بر ساخت مهر واحدهای اداری ، درمانی و پزشکان پس از اخذ تاییدیه لازم از اداره محترم حراست دانشگاه
۵- جمع آوری ژلاتین مهرهای منقضی و ارسال آن به اداره محترم حراست دانشگاه متبوع جهت امحاء
ج ) حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات :
۱- اخذ استعلام پیمانکاران حوزه I.T از اداره محترم حراست دانشگاه متبوع قبل از انعقاد قرارداد
د ) حوزه حفاظت فیزیکی :
۱- راه اندازی و نصب سیستم مانیتورینگ و دوربین های مداربسته دیجیتال و مدرن در تمام نقاط حساس و مهم بیمارستان
۲- ساماندهی و متحدالشکل نمودن لباس فرم انتظامات بیمارستان با هماهنگی اداره محترم حراست دانشگاه
۳- صدور برچسب تردد خودروهای مجاز در استفاده از پارکینگ بیمارستان
۴- راه اندازی شبکه بی سیم واحد انتظامات
۵- نصب راه بند در مقابل درب ورودی بیمارستان جهت کنترل تردد مراجعین محترم
۶- تهیه بانک اطلاعاتی پروانه خروج اموال از مرکز و نظارت کامل تا استرداد آن به واحد مربوطه
۷- تشکیل جلسات ماهانه با عوامل واحد انتظامات و توجیه موارد ذیربط
۸- ثبت مشخصات بیماران بستری در بخش ها و نظارت بر تردد ایشان جهت پیشگیری از فرار مددجویان احتمالی
۹- پیگیری و استقرار ایستگاه پلیس ۱۱۰ در محوطه بیمارستان جهت تامین امنیت بیشتر کارکنان و مراجعین محترم
۱۰- تهیه و بروز رسانی شناسنامه محیطی بیمارستان
ه ) حوزه طرح و برنامه ریزی :
۱- تهیه ، تدوین و اجرای برنامه های عملیاتی کوتاه مدت و بلند مدت حراست ، تحت نظارت اداره محترم حراست دانشگاه
دفعات مشاهده: 715 بار |
دفعات چاپ: 137 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر